برخی از احتیاط در بیماران مبتلا به کیست های کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

برخی از احتیاط در بیماران مبتلا به کیست های کلیویدر سال های اخیر، افزایش در تعداد بیماران مبتلا به کیست های کلیوی. بیماران مبتلا به درمان تهاجمی، بلکه نیاز به توجه به زندگی برخی از جزئیات. در اینجا برخی از کیست های کلیه اتمام راهنمایی ما، ما امیدواریم که به کمک کند.

کیست کلیه اصطلاح کلی از اندازه های مختلف که با جهان خارج ارتباط برقرار نمی وزن کیستیک کلیه بودند، کیست های کلیوی را می توان به بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان به طور کلی، کیست های ساده، کیست های کلیوی تقسیم شده است، و کلیه دست آورد.

بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان مادرزادی ژنتیکی، پارانشیم کلیه پر از اندازه بی شماری است، اعم از ارتباط با جهان خارج است کپسول کیست دور حاوی مایع نیست، چشم کوچک نمی توانید ببینید، می توانید چند بزرگ، به اصطلاح بیماری کلیه پلی کیستیک را ببینید. او شب ادراری، درد پشت، فشار خون بالا را نشان داد. هماچوری آزمایش ادرار، مقدار کمی از پروتئین اغلب به آرامی در نارسایی مزمن کلیه ایجاد می شود. 10٪ از افراد مبتلا به سنگ کلیه، 30٪ از افراد مبتلا به کبد پلی کیستیک. پزشکان با تجربه با اولتراسوند B، urography وریدی را می توان تایید کرد.

کیست های کلیوی توجه داشته باشید:

(1) عمومی: اجتناب از فعالیت شدید بدنی، و صدمه به شکم، کلیه ها بزرگ شده، ظاهرا برای جلوگیری از کمربند سفت برای جلوگیری از پارگی کیست.

(2) پیشگیری از فعال عفونت ادراری: در زنان رایج است.

(3) کنترل فشار خون: این یک نقش حیاتی در حفاظت از عملکرد کلیه نقش دارد. آنژیوتانسین ترجیح مهارکننده های آنزیم تبدیل، و دیگر عوامل ضد فشار خون مانند مسدود کننده های کانال کلسیم، بازکننده عروق.

جزئیات کیست کلیه زندگی: بیماران مبتلا به کیست های کلیوی در رژیم غذایی روزانه، بهداشت شخصی و جنبه های دیگر نیاز به مراقب باشید بیشتر به اجرای صحیح، ما همیشه مجبور به تغییر در پاسخ به تغییرات آب و هوا در درجه حرارت، جلوگیری از سرماخوردگی و عفونت های مختلف است. آنها می گویند کیست های کلیوی مواد غذایی باید غذاهای حاوی پروتئین با کیفیت بالا خوردن، توجه به فیبر بالا، کم چربی و سلولز بالا مکمل های غذایی، رژیم غذایی صحیح قند. نمی گرفتگی جزئی، غلات کامل، میوه ها و سبزیجات تازه، گاو، گوسفند، گوشت خوک، تخم مرغ، شیر، ماهی، و غیره خوراکی. برای جلوگیری از الکل، غذا خوردن تند، مواد غذایی سرخ شده در روغن. شیرینی دیو، اجتناب از تونیک کور، و یا در مکمل های تبلیغاتی باور نمی تصادفی به عنوان آسیب نمی کبد و افزایش بار بر روی کبد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کیست کلیه,اقدامات احتیاطی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: